coxjes2023deel2.reismee.nl

Laatste dagen Las Vegas - Phoenix

Dit is het laatste verslag, we zitten nu op het vliegveld van Phoenix te wachten totdat we kunnen inchecken voor onze vlucht naar Londen. Van hieruit vliegen we dan verder door naar Düsseldorf en zullen we woensdag rond 17:40 landen.

De nacht in Flamingo was prima en we hebben heerlijk kunnen uitslapen, we hadden toch niks op de planning staan. Na een rustige opstart ben ik eerst even in de tuinen van het hotel gaan kijken naar de flamingo’s, echt supermooi aangelegd en onderhouden allemaal.

Daarna ben ik naar de Walmart en een paar andere winkels geweest en John is gaan relaxen in het hotel. Uitzicht vanuit onze kamer bij daglicht is trouwens ook erg mooi, op de fonteinen van Bellagio en op de bouw van de tribunes ervoor voor de Formule1 race in november.

Ik had de dag hiervoor via mijn Diamond status weer gratis kaartjes gekregen voor een rit in The Linq, een groot reuzenrad met uitzicht over heel Las Vegas, dus hebben we dit ook maar weer gedaan.

Hierna bij Sonic iets gaan eten, hier had ik nog $50 tegoed staan in de App van afgelopen juni.

Na het eten doorgereden naar Luxor hotel om daar gratis te parkeren en vervolgens een klein stukje lopen naar het stadion voor het 2e concert van P!nk. Wat een schitterend en groot stadion!

Geluid was net zoals in LA niet echt geweldig, het galmde alle kanten op. Na afloop moesten alle 75.000 toeschouwers via dezelfde kant eruit, maar dit ging supersnel en de meeste moesten ook de brug over die naar de Strip leidde…een flinke mensenmassa. Weer goed geregeld en totaal geen stress, er werd trouwens gratis water verstrekt!

De volgende ochtend uitgecheckt en richting Laughlin, maar eerst nog langs “ons” Mexicaanse restaurantje om een lekker ontbijtje te nuttigen. Was weer volle bak en we hebben 30 minuten moeten wachten op een tafel, maar was het waard.

Rond 14:00 waren we ingecheckt in Tropicana hotel in Laughlin.

Meteen zwemkleding en aan er richting hottub, echter was deze “out of order”. John is casino ingedoken en ik ben naar het Golden Nugget hotel aan de overkant gelopen en ben daar gaan “hottubben”. Dit is mijn favoriete zwembad, heb ik mooie herinneringen. Het ligt ook prachtig aan de Colorado rivier.

Na het zwemmen/gokken zijn we gaan eten bij In-N-Outburger, welke pal naast ons hotel lag.

Er wordt beweerd dat fastfood je dik maakt, maar John zei tegen mij dat er tussen elke burger sla zit en dat ie nog nooit zoveel sla heeft gegeten de laatste 2 weken….het is hem aan te zien op de foto.

De laatst volle dag was eerst een flinke reis van Las Vegas naar Phoenix. Om 14:00 kwamen we aan in ons hotel en zijn we meteen aan het zwembad gaan relaxen. Daarna bij PizzaHut gaan eten en door richting Chase Field, een baseballstadion, voor het 3e en laatste concert van P!nk.

Dit was wederom een heel mooi en groot stadion, maar het belangrijkste was dat het geluid nu super was en de sfeer was ook het beste van de 3 concerten. We hebben dus weer enorm genoten!

Om 08:30 wakker geworden vanmorgen en lekker ontbeten. Toen de koffers netjes ingepakt en nog een paar inkopen gedaan in diverse winkels en iets gegeten. Vervolgens de auto ingeleverd en naar het vliegveld. Hier zitten we nu en gaan straks vertrekken richting thuis.

Bedankt voor het meereizen en de reacties…wie weet tot een volgende keer!

Greetings from Phoenix,AZ……..John & Henny

Karin

Heerlijk om te lezen en zo mee te reizen.
Veilige vlucht terug

Patrick Craenen

Super ? veilig thuis

Dirk

Was weer erg leuk om mee te lezen,thx

Remko

Heerlijk verslag Hennie. Ik zal komende vrijdag wat hapjes overlaten voor John zodat die kan bijkomen?

Audrey

Weer mooie herinneringen gemaakt!
Veilige terugreis !
X

Sylvia

Bedankt voor wederom jullie leuke reisreport. ??
En kom veilig weer terug ???

Ingrid

Wat is jullie reis weer snel voorbij gegaan. Ik heb genoten van alles wat jullie gezien en meegemaakt hebben. Goeie reis terug naar NL. Groetjes Ingrid

Harriëtte

Alweer veilig thoes! Weer un fantastische ervaring riéker! Good gedaon same!! ??☀️